کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز فروش سامسونگ ATIV S در کانادا؛ هنوز خبری از آمریکا نیست

به گزارش سافت‌گذر ؛ آخرین مدل از گوشی هوشمند ویندوز فون 8 سامسونگ یعنی ATIV S که بسیاری منتظر عرضه‌اش بودند، اکنون در کانادا و انگلیس وارد بازار شده؛ اما هنوز کاربران آمریکایی را منتظر گذاشته است.

 

اگرچه اچ‌تی‌سی به خوبی گوشی‌های هوشمند ویندوز فون 8 خود را به دست مشتریان خود در آمریکا رسانده است؛ اما نمی‌توان درباره سامسونگ ATIV S هم همین حرف را زد. اگرچه این گوشی اولین محصول ویندوز فون 8 بود که در ماه آگوست معرفی شد؛ اما هنوز در آمریکا عرضه نشده است.

با این حال، به گزارش Mobile Syrup کاربرانی که در کانادا زندگی می‌کنند، می‌توانند اکنون این گوشی را بسته به نوع و مدت قرارداد از 29/99 تا 99/99 دلار از اپراتورهایی نظیر Rogers، Bell و Telus خریداری کنند. شهروندان کانادایی همچنین می‌توانند نسخه آنلاک این گوشی را هم بین 599/99 تا 650 دلار بخرند. سامسونگ ATIV S در انگلیس هم چند روز پیش عرضه شد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اپراتور Verizon از طرفی حق انحصاری فروش ATIV S در آمریکا را خریده و از طرف دیگر هنوز مشتریان این گوشی را منتظر نگه داشته است.

بنابراین سؤال بسیاری از کاربران این است: «این گوشی خوش‌تیپ چه زمانی پایش به آمریکا باز خواهد شد؟» چند هفته پیش، اپراتور Verizon Wireless اعلام کرد که حق قرارداد انحصاری این گوشی را خریده است. با این حال، تاریخ دقیقی را برای انتشار آن اعلام نکرد و فقط گفت که این گوشی تا قبل از پایان سال عرضه می‌شود. در حالی که فقط دو هفته تا پایان سال 2012 باقی‌مانده است؛ گویی Verizon می‌خواهد کاربران را تا آن‌جا که می‌تواند برای خریدن آخرین مدل گوشی ویندوز فون 8 منتظر نگه دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12514 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/09/26 تعداد مشاهده: 1933
کلید واژه ها: ,
سافت گذر